şimdiki aklım olsaydı...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
şimdiki aklım olsaydı...
>Şimdiki aklım olsaydı; dünün acısını, bugünün sancısını, yarının kaygısını
>yaşamazdım. Ulaşılmaz aşkların tartışılmaz üstünlüğüne inanmaz, tel örgüye
>takılarak pantolonumu yırtmazdım.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; aşkın,"Sen benim erişilmezim, vazgeçilmezim,
>unutulmazımsın" diyenlerin dayandıkları palavradan ibaret bir payanda
>olduğunu bilir ve ulaşılmaz sandığımız yıldızların gerçekte bir taş ve kum
>yığını olduğunu, yıllarca beni oyalayan aynanın arkasının katranlı kağıtla
>kaplı olduğunu anlardım.
>
>
>
>Şimdiki aklım olsaydı; yıllar sonra, "öyle değil, şöyle davransaydım sonuç
>daha değişik olurdu"nun muhasebesini yapmanın faydasız olduğunu, dua
>çiçeklerini ağlatmanın, gökkuşağının canlı renklerini soldurmakla eşdeğer
>olduğunu anlardım.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; bir başkasıyla asla derken, sevdiğinizi bir
>başkasıyla gördüğünüzde, bu kadarı da fazla demenin kendimi aldatmaktan
>başka bir işe yaramayacağını, yeryüzündeki bütün yolların denize
>çıkmadığını, bütün nehirlerin ummanına akmadığını öğrenmek olduğunu
>bilirdim.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; içimde derin bir hüzün, kumsalda yürürken uzun uzun,
>bir sarhoşun kafasında geçmişteki sancıların bilançosunu hesaplarken bu med
>ve cezir bileşkesinin kimyasını bir simyacı gibi düşünmekten başka birşey
>olmadığını anlardım.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; önümü görmeden hep geriye bakmaz
>ve istasyonda oturup, giden trenin dönmeyeceğini bile bile dönmesini
>beklemezdim.
>
>
>Şimdiki aklım olsaydı,"Bir dönüp baktım ki geçmiş seneler, içimde birikmiş
>neler neler olmuş kördüğüm, aynadaki gözlerimde gördüğüm, hala senin için
>yanmakta ve ağlamaktayım," demez ve boş bir şişe içinde başarı kutlamazdım.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; en yaşlı totemi bu gece yaşantımdan çıkaracağım
>derken, tapınağa her zamankinden daha çok gitmezdim.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; milyonların yaşadığı bu kentte, yamaçtan inen
>huzursuz akşamların koynunda yalnızlığımı paylaşacak bir dost bulamamak,
>caddeden geçen araçların motor gürültüsüyle sabahlamak, yeni bir güne
>başlarken, bir gün döneceksin diye kaç yıl aç ve muhtaç kaldım sevgiye
>demek
>yerine, yeryüzündeki bütün nehirlerin sevgidenizine akmasıyla ve sevgi
>denizinin ummanına kavuşmasıyla son bulacağına asla inanmazdım.
>
>Şimdiki aklım olsaydı; kumsalda büyük bir ateş yakıp, denizin yakamozlarını
>seyrederken sabahlamazdım, martı çığlıklarını gitar mırıltısı sanıp
>ağlamazdım, dalgaların kumsalı öperken çıkardığı hışırtıyı aşk ninnisi
>sanmazdım.
>
>
>Ve güzelim şimdiki aklım olsaydı, seni sevmezdim, nefret etmem gerekirken
>seni övmezdim, denize bakıp bakıp sövmezdim.
>
>Şimdiki aklım olsaydı...Ahh şimdiki aklım olsaydı...
>
>
>ERDEN ERKİN...(alıntı)


doğru söze ne hacet.....
 
>Şimdiki aklım olsaydı; kumsalda büyük bir ateş yakıp, denizin yakamozlarını
>seyrederken sabahlamazdım, martı çığlıklarını gitar mırıltısı sanıp
>ağlamazdım, dalgaların kumsalı öperken çıkardığı hışırtıyı aşk ninnisi
>sanmazdım.

paylaşım için tesekkrler harika bir yazı
 

tofy

Üye
çok güzel yazı sağol
 

jöly

Üye
yaşamımızda "şimdiki aklım olsaydı...." dediğimiz pek çok şey oluyor....
güzel yazı teşekkürler
 
Evet ban sürekli söylüyorum şimdiki aklım olsaydı avukat değil futbolcu olurdum
 

hidayet

Üye
hayatda her zaman bu şekilde düşüncelere kapılabiliriz onun için geçen her dakikanın değerini bilmeli doğru düşünüp doğru kararlar verebilmeliyiz herkese dilediği gibi bir ömür diliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...