sim kart kaydı başarısız

    Konu Sahibi
sim kart kaydı başarısız
arkadaşlar geçen telefonumu turkcelle taşıdım ve msaj geldi ayın birinde turkcele geçeceksiniz diye ama zamanı geldiğinde sim kart kaydı başarısız diyor ve hiç şebeke yok..
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Daha hattınız açılmamış gözüküyor. Taşıma işlemi yaptığınız bayiye bir uğrayın.
 
turkcelden sim kartini aldin mi ? simi degismen lazim