Silinen Konular

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Arkadaşlar lütfen konumu dağıtmayın. Gülmek için konu dışını kullanabilirsiniz. Burda bi şey tartışıyoruz.
 

Odysseus

Üye

Anıl zaten iyi niyetli arkadaşlarımız belli ve onların konusuna güvenle giriyoruz. İçeriklerinde uygunsuz bir durum olduğunu biliyoruz çünkü. Ancak takdir edersiniz ki, siteye sadece kendi sitesini tanıtmak, egosunu tatmin etmek, ya da sadece birşeyler yapmış olmak için giren, konu açıp bir daha siteyi ziyaret etmeyen üyeler var. Bunlara herhangi bir uyarıya harcanacak zaman yok diye düşünüyorum. Ama sizlerin konuları silinirken kat kat daha fazla düşünerek sildiğimizi unutmayın
 

Odysseus

Üye
Gülmek için konu dışını kullanabilirsiniz demişsiniz. Gülmek için Mizah bölümünü kullanabilirsiniz dedim bunda ilginç olan nedir ?
 

Odysseus

Üye
Negative nickli adminimizin bu konuya daha önce verdiği yanıttır arkadaşlar

-------

Bizim için çok büyük yük diyemeden geçemeyeceğim ..
Mevcut olumsuzluklara yetişme esnasında başlık açıp durumu yazmak her konu veya üye için ...

Ancak farklı bir sistem düşünüyorum, üyelere konularına birşey yapıldığında otomatik pm ile rapor gönderilecek .

Yakında .. Ancak çok yakında değil
 

anl_tr

Emekli Yönetici
adem iyi hoş diyosunda çözüm???
sadece açıklama var bari şöle birşey yapılabilir iyi niyetli arkadaşların konuları silincekse konu içerigine silinme sebebi yapılıp kilitlensin bu bir çözümdür mesala...
zaten Negative benim düşündügüm çözümü bulmuş
 

Odysseus

Üye
Konu silindiğinde çöp kutusuna gidiyor. Üyeler çöp kutusuna giremediği için silinme sebebini yazmamıza gerek kalmıyor. Konu kilitlendiğinde de zaten sebebini belirtiyoruz.
 

anl_tr

Emekli Yönetici
işte silinmesin, konu kalsın sadece silme sebebi yazılsın nsl fikir
 

Odysseus

Üye
Anıl senin hangi konun silindi merak ettim
 

anl_tr

Emekli Yönetici
çok uzattım demi boşver
ilgilerileriniz için saol
 

Odysseus

Üye
Hayır estağfrullah yanlış anladın. Silinen konun gereksiz yere mi silindi onu merak ettim sadece. Küsme
 

anl_tr

Emekli Yönetici

Hayır estağfrullah yanlış anladın. Silinen konun gereksiz yere mi silindi onu merak ettim sadece. Küsme
küsermiyim canım bölesine sevdgim bir moderatöre
sadece konu haber amaçlıydı ama ozan dedigine göre tartışmaya açacaktı.Dogruyduda
Ama haber amaçlı oldugu için silinmesini anlamadım
 

Catty

Emekli Yönetici
Benimde çok konum silindi ama demedim niye silindi diye , çünkü yönetim o kadar acemi değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...