Atakan
Üye
Konunuz yoksa silinmiş demektir, konunun silinmesi kural dışı olduğunu gösterir açıklamaya gerek yok.
Önerinizi reddediyorum
Sırası oldugunu ve yogun oldugunu bilyoruz normal olrak adminsin konun açılmasının sebebi kanatimce bu konuyu tartışarak bir çözüm yolu bulma amaçlıdır.
Ayrıyeten Elif'in cevabına bayılamdım çözüm yolu ve farklı bir yol sunmayan cevaplar beni ilgilendirmiyor.
Yalnız anlayacagımzı anladık; Konular tık diye silincek...Çözüm arayışı yok çünkü...
Arkadaşlar lütfen konumu dağıtmayın. Gülmek için konu dışını kullanabilirsiniz. Burda bi şey tartışıyoruz.
ahh ahh çözüm üretmek yerine ...Heyttt bee hayda rinna rinna rinna rinanaaaayHelal olsun
İlginç nerden çıktı peki ? Ben ilginç demedim kiGülmek için konu dışını kullanabilirsiniz demişsiniz. Gülmek için Mizah bölümünü kullanabilirsiniz dedim bunda ilginç olan nedir ?
İlginç nerden çıktı peki ? Ben ilginç demedim kin:
adem iyi hoş diyosunda çözüm???Anıl zaten iyi niyetli arkadaşlarımız belli ve onların konusuna güvenle giriyoruz. İçeriklerinde uygunsuz bir durum olduğunu biliyoruz çünkü. Ancak takdir edersiniz ki, siteye sadece kendi sitesini tanıtmak, egosunu tatmin etmek, ya da sadece birşeyler yapmış olmak için giren, konu açıp bir daha siteyi ziyaret etmeyen üyeler var. Bunlara herhangi bir uyarıya harcanacak zaman yok diye düşünüyorum. Ama sizlerin konuları silinirken kat kat daha fazla düşünerek sildiğimizi unutmayın
Anıl zaten iyi niyetli arkadaşlarımız belli ve onların konusuna güvenle giriyoruz. İçeriklerinde uygunsuz bir durum olduğunu biliyoruz çünkü. Ancak takdir edersiniz ki, siteye sadece kendi sitesini tanıtmak, egosunu tatmin etmek, ya da sadece birşeyler yapmış olmak için giren, konu açıp bir daha siteyi ziyaret etmeyen üyeler var. Bunlara herhangi bir uyarıya harcanacak zaman yok diye düşünüyorum. Ama sizlerin konuları silinirken kat kat daha fazla düşünerek sildiğimizi unutmayın
küsermiyim canım bölesine sevdgim bir moderatöreHayır estağfrullah yanlış anladın. Silinen konun gereksiz yere mi silindi onu merak ettim sadece. Küsme
deseydinBenimde çok konum silindi ama demedim niye silindi diye , çünkü yönetim o kadar acemi değil
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?