Sigaraya İlk Ceza

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sigaraya İlk Ceza
Kafede sigara içen vatandaşa ceza kesildi

19.07.2009 19:10

Kırıkkale Belediyesi zabıta ekipleri, bir kafede sigara içen vatandaşa ceza kestiler.

Sigara yasağının kapsamını genişleten düzenlemenin yürürlüğe girdiği ilk gün denetime çıkan zabıta ekipleri, Ali Uysaler'i (34) gittikleri bir kafede sigara içerken gördüler. Ekipler, Uysaler'e, para cezası verdi.

Uysaler, yasağın pazar günü başlaması nedeniyle denetim yapılmayacağını, ceza kesilmeyeceğini düşündüğü için sigara içtiğini, ekipleri karşısında görünce şaşırdığını söyledi.

İşletmenin sahibi Fethi Uysaler'in (40) kardeşi olduğunu ifade eden Uysaler, bir daha kapalı mekanlarda sigara içmeyeceğini bildirdi.

Kafede oturan bir başka vatandaş ise sigara paketini ekiplere vererek sigarayı bıraktığını dile getirdi.

Zabıta ekipleri, işletmeyi uyardı.

Hayırlı Olsun
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bu yasak denetim olduğu sürece, üç kuruş rüşvetle sistem delinmediği sürece, işler.
Umarım da işler...
 
2 aya zabıtalarda sallıcaklak o işi doru düzgün iş yapmıyorlar zaten adamlar yattıkları yerden para kazanıyorlar
 
İyi bari para kazanır devlet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular