SİGARA (Temel klasikleri)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nitroux

Üye
    Konu Sahibi
SİGARA (Temel klasikleri)
Temel'le bir adam parkta oturuyormuş. Temel de sigara içiyormuş. Adam dumandan rahatsız olmuş. Dönmüş Temel'e ve sormuş:

"Kaç yıldır sigara içiyorsun?"

Temel cevap vermiş:

"30 yıl."

Adam başlamış nasihata:

"Bak 30 yılda sigaraya verdiğin parayı biriktirsen şu karşıdaki lüks villa ve önünde duran son model araba senin olabilirdi."

Temel dönmüş ve sormuş:

"Sen sigara içiy musun?"

Adam cevaplamış:

"Ben hiç sigara içmedim."

Temel tekrar sormuş:

"Peçi şu villa ve lüks araba senin mu?"

"Hayır!"

Temel eklemiş:

"Fazla konuşma o zaman. Onlar penum."
 
Tepkiler: Mertolozzi, join_23 ve .eRCaN.

.eRCaN.

Üye


Teşekkürler, güzeldi
 

Utku

Üye
güzelmiş
 

nitroux

Üye
    Konu Sahibi
Beğenmenize sevindim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...