Sigara kullanıyormusunuz ?

Sigara kullanıyormusun ?

  • Evet kullanıyorum..

    Kullanılan: 3 17.6%
  • Hayır kullanmıyorum..

    Kullanılan: 12 70.6%
  • Tiryakiyim..

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Arada bir..

    Kullanılan: 2 11.8%

  • Kullanılan toplam oy
    17
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Sigara kullanıyormusunuz ?
Haber bölümünde, bir arkadaşın yolladığı haberden esinlenerek merak yüzünden bu konuyu açıyorum
 
Tepkiler: Catty ve Doğan

Catty

Emekli Yönetici
Teşekkür Ederim Salih , Benden Hızlı Davrandın , Bugün Böyle Bir konu Açmayı Planlıyordum
 

Doğan

Üye
sanırım haber bölümünde ki arkadas benim teşekkürler salih abi
 

Catty

Emekli Yönetici
Demek Arada bir sensin Adresini ver bakayım
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Burada sigara kullanmanın cezası nedir acaba ?
 

Lina_TR

Üye
Ve benim bed dualarıma(aklıma bişe geldi bad ingilizcede kötü demek deilmi, bad dua filan...)
 

Lina_TR

Üye
:d, ev adresini ver
al lan napcan
zile basıp kaçıcam
 

DiaBLoS

Admin
Sİgara kullanmıyorum ,hiç bir zaman da kullanmam. Kendimi çok iyi biliyorum çünkü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...