Amaru Shady
Üye
-
Konu Sahibi
-
şu ara okulda canım sıkılıyor. Biraz Ders(ingilizce ) çalıştıktan sonra giriyorumfurkan okullar tatilmi oldu
tekel 2000 veya 2001 in dumani guzel kokuyo tam olarak hangisiydi bilmiomniye başlıyacaa ben içmiyorum walla ama burnuma güzel geliyor kokusu
biz adam satmayız yarı yolda bırakmak olmaz
iyi bakalım, SGS2 ile mişu ara okulda canım sıkılıyor. Biraz Ders(ingilizce ) çalıştıktan sonra giriyorum
esrar koymuştur içineYolda arkadaşımla karşılaştım çıkoltalı sigara içiyordu. KOkusugüzeldi bir fırt çektim az daha evin yolunubulamıyordumne bıçım başım döndü öyle
Benim arkadaşlarım kullanmaz.Kullansa arkadaşım olamaz.
Ben sigaranın sonuna gelince başım dönüyor hangisi olursa olsun niye böyle oluyo dün sandalyeyi düşürdüm meselaYolda arkadaşımla karşılaştım çıkoltalı sigara içiyordu. KOkusugüzeldi bir fırt çektim az daha evin yolunubulamıyordumne bıçım başım döndü öyle
tabi o da hep yanımdaiyi bakalım, SGS2 ile mi
hayır.​bırakmak istiyor musun??
içtim bir iki kere beğenmedim açıkcası forever naneli nargile
Hayırbırakmak istiyor musunuz??
maxihort ekibiben sigaraya ağzımı bile sürmedim suçsuzum
Bu derece bağımlıyım.
mesaj kasmıyorum. Kendi kendimi forumdan uzaklaştırmıştım.
Adam 1 senedir burda hala teğmen
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?