Sıfırdan Cfw yapımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sıfırdan Cfw yapımı
Anlatabilir mi biri ?
 
    Konu Sahibi
nokia 701
yani elimizdeki fw ye mod nasıl yapılır ?
Burada bir sürü hazır modlar var ama ben kendi modumu kendim yapmak istiyorrum.
Bana biri yardım eder mi ?
 
telefonunun yazılımını navifirm programıyla indir o dosyaların arasında core dosyasının kilidini core editör programıyla kır kurtuluş 40'ın paylaştığı mod arşivini indir nokia cooker indir nokia cooker ile indirdiğin yazılım dosyalarına modları uygula ve tekrar paketle tamamdır programlar hakkında detaylı anlatımı maxicepte bulursun kolay gelsin
 
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...belle-modlari-burda-7-608022.html#post4625597 MOD Arşivi

---------- Eklendi @ 12:38:50 ---------- Yazıldı @ 12:27:43 ----------

http://www.maxicep.com/modifikasyon-araclari-bilgi/yeni-versiyon-nokiacooker_2-1-a-561956.html

---------- Eklendi @ 12:42:43 ---------- Yazıldı @ 12:38:50 ----------

http://www.maxicep.com/modifikasyon...elleme-17-02-2012-a-6-458236.html#post4588390

---------- Eklendi @ 12:45:49 ---------- Yazıldı @ 12:42:43 ----------

http://www.maxicep.com/symbian-s60v...alisiyor-29-05-2011-a-502545.html#post4433228
 
    Konu Sahibi
peki mod nasıl yapılıyor ?
Yapan annesinin karnındayken öğrenmedi ya
 

Del Rey

Üye
peki mod nasıl yapılıyor ?
Yapan annesinin karnındayken öğrenmedi ya

Eskiden Symbian açık kaynaktı. O zamanlar millet sistemi düzenlerde neler olacağını bilebiliyordu. Assembly bilenler sistemi düzenlediler. S^3 ile kaynak kapatıldı. Artık fark ettiyseniz S60v5 modları kadar kişiselleştirilebilen modlar yok S^3'te. S60v5'teki bildikleri ile düzenliyorlar S^3'ü. Yine de Petran ( ) kullanarak PE COFF modeli Assemlby'ye çevirerek DLL'leri düzenleme imkanın var.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Şu DLL dilini çözebilsem, çok güzel modlar çıkaracağım da, onu çözemiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...