Siemens Aparatlari

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Siemens Aparatlari
Arkadaşlar benim size bir sorum var. Siemens CX75 kullanıyorum. benim merak ettiğim şu, CX75'i açmak için kullanılan aparatları nereden temin edebilirim? Ankara'da oturuyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.Telefonu açmak istememin sebebi 13 milyonluk tuş takımını takmak için 20 milyon işçilik istemeleri.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...