shinobi (Sega)

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

merty24

Üye
grafıklerı kalıtelı
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol Mustafa
 

overali

Üye
Beyler bu oyun nasıl kuruluyo telfnum 6220classic
 
harika br oyuna benziyor süper teşekkürler
 

sekil_27

Üye
süperbiroyun yaaaa.umarımdiger emülatörlüoynanan oyunlarda jar haline getirilip yüklemeimkanı saglanırr.teşekkürler
 

ademm2

Üye
teşekkürler dostum.güzel oyun
 
arkadaşlar bu oyunu yükleyemiyorum yardımcı olabilirmisiniz

----------Eklendi @ 12:28:03 ---------- Yazıldı @ 12:22:58 ----------

admin yokmu burda neden yardımcı olmuyor