Shevchenko Rekora Koşuyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maavii

Üye
    Konu Sahibi
Shevchenko Rekora Koşuyor
İtalya'nın AC Milan takımında forma giyen Ukraynalı golcü Andriy Shevchenko, UEFA'nın tüm zamanların en golcü futbolcuları sıralamasında 3. sıraya yükseldi.

Ukraynalı golcü Shevchenko, hafta içinde Şampiyonlar Ligi maçında Fenerbahçe'ye karşı attığı attığı 4 golle hem ilk kez bir maçta 4 gol atmayı başardı hem de Şampiyonalar Ligi'nde deplasmanda 4 gol birden atan ilk futbolcu oldu. 29 yaşındaki yıldız golcü, bu başarısıyla 90 maçta 53 gole ulaşarak Real Madrid'li Raul'ün 104 maçta attığı 52 gollük rekorunu da egale etmiş oldu.

UEFA'nın tüm zamanların en golcü futbolcuları sıralamasının ilk sırasında ise 69 maçta attığı 61 golle Bayern Münih'in eski golcüsü Gerd Müller bulunuyor. Müller'i ise 72 maçta 54 gol atan Benfica'nın efsanevi golcüsü Eusebio takip ediyor.
 
fenerbahce gibi takımlarla oynamaya devam ederse birinci bile olur
 
Adam süper futbolcu. Fenerbahçe gibi güçsüz rakipleri buldumu affetmiyo
 
walla fenerle senede 1 maç yapsa gol oranını 10000 e bile taşıyabilir o yüzden fenerbahce dikkatli olsun....
 

Salihyet

Üye
tahrik VAR TAHRİİK forum kurallarını okuyun açtırmayın ağzımı(desem oda tahrik) neyse herkes tuttuğu takım için tartışma ortamı oluşturmasın.
 

D3N1Z

Üye
Evet Olayı buyutmeyın konu acılmasına bır sey demıyorum ama yorumlar ters bence
 

Salihyet

Üye
anti holigan olunca böyle oluyo biraz cazgır olacan en iyisi
 
<div class='quotetop'>(metintekin &#064; Nov 26 2005, 03&#58;24 PM) [post=215231]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Adam süper futbolcu. Fenerbahçe gibi güçsüz rakipleri buldumu affetmiyo
[/b][/quote]


pazar günü fener sizi bir yensin kim dandikmiş görücez bakalım o zaman
 

Salihyet

Üye
hiç ağız dalaşına girme bence değmez bir fenerli böyle şeyler tartışmazzzz&#33;&#33;
 

Haberci

Üye
Ortamı germenin hiç bir manası yok.Yarın akşam göreceğiz bakalım kim daha üstün kimin takımı daha çalışkan
Sabredin kaldı şurada 24 saat
Bu arada ben Beşiktaşlıyım ve tarafsızım.İyi oynayan kazansın derim.Kim hakediyorsa o alsın maçı...Bizlerde özlediğimiz futbolu seyredelim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...