Türkçe diyorsun ama ekran görüntüleri ingilizce, üstelik başka bir elemanın nicki var yazıların en altında.
Madem türkçe. Bu ekran görüntülerini silip kendin ekran görüntüsü çekerek koymalısın bence.
5800 için ekran yakalama programları mevcut. onlardan birini yükleyip menülerde ve bilimum ekranlarda kamera tuşuna bastığında ekranın resmini çekip hafıza kartına aktarır, sen de bu görüntüleri buraya eklersin.
Biz de gerçekten türkçe mi değil mi öğrenmiş oluruz. Ben şimdi neden format atayım ki bu cfwnin türkçe mi ingilizcemi olduğunu anlamak için.
Format atmak o kadar da kolay bir uygulama değil sonuçta. Formatı atarsın atmasına da, sonrasında yedeklediklerini geri yüklemesi var işin ucunda. durduk yerde neden bu kadar zahmete gireyim.
Ekle resimleri, beğenen zaten indirip formatlar telefonunu bu cfw ile.