Sevinin nick değiştirdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gambit

Üye
    Konu Sahibi
Sevinin nick değiştirdim
Nickimi değiştirdim

!!batman!! olan nickimi editlettim

Gabit yaptım

x-Men de ki
 

Berlin Boleyn

hayırlı olsun
 

Catty

Emekli Yönetici
Tanımıyorum...Hayırlı olsun.
 

Gambit

Üye
    Konu Sahibi
Bende sizi tanımıyorum uleynnnn

Tanımadığınız halde yorum yazdığınız için teşekkürler de tanımıyorum diyeceğinize tanışmak için mesaj atsanız daha iyi olmaz mı ? :P
 

Catty

Emekli Yönetici
Olmaz
 

Catty

Emekli Yönetici
Inatçıyımdır , şansın yok
 

Catty

Emekli Yönetici
Joker kim , batman kim ya , bu adam niye banlanmış, ben bişey anlamadım
 

Ozan

Admin
Sahte bir şahsın teki

Konu
 

Praetor

Emekli Yönetici
İyi oluyor arada böyle temizlikler yapmamız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...