Sevdiğimiz İlahiler

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: FatoŞ


- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: FatoŞ ve Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: FatoŞ ve Cezzbedici3
(Lebbeyk Allahümme Lebbeyk)
(Buyur Allah'ım buyur emrine hazırız)
Sesine kurban olduğum
[video=youtube;S8YEVBssI-4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=S8YEVBssI-4[/video]
 
Tepkiler: Tuba ve FatoŞ

Tuba

Üye
    Konu Sahibi


sevdiklerimden biri daha
 
Tepkiler: Cezzbedici3
 
Tepkiler: Cezzbedici3

MasteLaa

Üye
Çok seviyorum bu ilahiyi
 
Tepkiler: Tuba ve Cezzbedici3

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: MasteLaa

Tuba

Üye
    Konu Sahibi




 
Tepkiler: Cezzbedici3
 
Mustafa Özcan'dan harika bir Esmaül Husna Zikri..

Arkadaşlar Allah 99 ismini sık sık zikredendeleri çok sever.. Zikri hem dinleyip hemde manasını düşünerek dilinizde ikrar edin..Kalbiniz nur ile dolsun inşallah
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

[video=youtube;nQDQCpC1HeU]http://www.youtube.com/watch?v=nQDQCpC1HeU&feature=player_detailpage[/video]
 
[video=youtube;pK7q7H2eT7A]http://www.youtube.com/watch?v=pK7q7H2eT7A&feature=related[/video]
 


- - - Eklendi - - -

Çağrı filminin o ilahii jenerik müziğini her duyduğumda beni ürpertip içimi serinletmiştir..
En sevdiğim dini parçaların başında gelir..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
[video=youtube;UxbmKasOY6k]http://www.youtube.com/watch?v=UxbmKasOY6k&feature=player_detailpage[/video]
 
Çağrı Ney Eşliğinde
 


bu benim yıllardır bildiğim bi ilahi dinlediğim de ağlayasım geliyo.
 

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Cezzbedici3