Sesimi duyan var mı???

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Sesimi duyan var mı???
Saygıyla ve Rahmetle anıyoruz...




Tarih: 17 Ağustos 1999
Yer:
Gölcük (Marmara)
Saat:
03:02


Gölcük depreminin üzerinden 14 yıl geçti fakat acısı hala içimizde...

Depremde hayatını kaybeden
17.480 kardeşimize Allah'tan rahmet diliyoruz..

 
Tepkiler: ozakin70

_RYUK_

Üye
Amin.Allah o günleri tekrardan göstermesin
 

Metin MF

Üye
Amin 3 yaşındaydım hala hatırlıyorum bir gürültü kıyamet...
 

ozakin70

Üye
Amin bu arada avatarın güzel