ses verin arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ses verin arkadaşlar
bu programların yenileri oluyor mu değişik ve yeni programlar yükleniyor mu yani foruma yoksa bunlardan başka program yokmu
 
nimbuz tarzı programlardan mi bahsediyorsun
 

ibrother

Üye
- dedi n'ber
+dedim iii dir
-dedi eee dedi kim ne dedi dedi
+dedim ne dedin
-dedi ne dedi
+dedim kim dedi kim ne dedi dedi.
Öyle bi şey işte. bu aykut mu
 
çok üşüdüm yaa. Isınmak için bi s6ov3 program varmı. Varsa link atarmısınız
 

mstf_l

Üye
genelde son sürüm olur forumda da biraz sacma bir soru olmus zaten biraz arastırsanız s60v3 fazla uygulama cıkmadıgını farkedersiniz
 
bende linkler tıklanmıyor, normal yazı görünüyor .s
 

ibrother

Üye
operada basılı tut metni seç de başla kopyala yapıştır gir.
 
Arkadaş size adam akıllı bir soru sormuş. Belli ki anlamıyor bu işlerden. Neyse yeni program pek olmuyor. Artık symbian son zamanlarını yaşıyor. Anlayacağın pek revaçta değil. Androide yöneliyor millet. Ama yine de yeni programları görmek istiyorsan v3 uygulama bölümünü ve destek bölümünü takip etmen gerekir. Sen ne tür yeni bir uygulama istiyorsun? Onu yaz ki arkadaşlar da yardımcı olsunlar.
 
    Konu Sahibi
dalga geçmek için yer arıyorlar hemen ayıp size ya ... Tsk ler symbianit çok sağol
 

mstf_l

Üye
biz aslında ozumuzde iyi cocuklarız ama kucuk yasta aykutu gorunce boyle oldu iste
 
Tepkiler: Symbianist
    Konu Sahibi
özür farkında değilim symbianist
 
özür dilemene gerek yok biraz
yapayım dedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...