Ses kaydı yardım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ses kaydı yardım..
arkadaşlar bana bir ses kaydedici programram lazım bende var bir kaçtane ama hepside sesi kaydederken dit diye ses çıkarıyor ve karşı taraf rahatsız oluyor bende oluyorum tabiki bana ses çıkarmayan bir ses kaydedici program söylerseniz sevinirim şimdikten teşekkürler.

NOT:Nokia 3230 kullanıyorum
 

sonbela

Üye
öyle bir program varsa bana da söyle ben bilmiyorum öyle ne marka tlf kullandıysam bana gelmesede karsıya gidiyor sinyal sende dakika uyarı acık dersin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...