.::Ses/Arama Kayıt ::.

Sağolun Dostlar Hepsi Super Ya Ben Sinirsiz Ses Efekti Yanki Falan Yapan Cep Programi Istiyorum Yardimci Olsaniz Bide Kaliteli Avi Formatinda Falan Video Ceken Program.tel 3230 Tşk :-d
 

enooc

Üye
teşeküelrr saık
 

lyrex

Üye
sagolasin komando ile power kardeslerim
sayenizde yine bir iki programimiz daha cok oldu
 
Sağolun Dostlar Hepsi Super Ya Ben Sinirsiz Ses Efekti Yanki Falan Yapan Cep Programi Istiyorum Yardimci Olsaniz Bide Kaliteli Avi Formatinda Falan Video Ceken Program.tel 3230 Tşk :-d

Avi formatında kayıt yapan program yok diye biliyorum.Ama emin değilim.
 

bruce35

Üye
eyvallah dostum.ınsallah ses kaydetmede bıp ssesı cıkmıyordur.cunku ben bu kadar sacma bısey gormedım.kayıt sırasında neden bıp sesı cıkar.ozaman kayıtta oldugu herkez anlar.ayrıcada rahatsızlık verıcı.heyse dostum deneyelım.tekrar sagolasın.
 
emeğine sağluk usta devamını bekleriz
 

bmutlu

Üye
ya total recall de "otomatik kayıt et diyorum" olmuyor. benim telde mi sorun var acaba... neyse emeğinize sağlık.
 
Arkadaşlar kayıt proğramlarında çıkan bip sesleri rahatsız ediyorsa size tavsiyem BeepOff proğramını kullanın.Sadece 7 kb proğram . Ben kullanıyorum ve çok memnunum .Proğram için link veriyorum .

Proğramı buradan indirebilirsiniz .
 

efemef

Üye
eline sağlık bende bu programları arıyordum.elinize sağlık
 

VoLo

Üye
güzel paylaşımlar sabitlenmesi yerinde olmuş
 

caran

Üye
güzel programlar
 

ukman

Üye
teşekkürler hepsi süper...e50 ye uyarmı acaba....