Sensizliğe Inat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Sensizliğe Inat
Melekler havalanırdı
Ellerinden güzel kız
Laleler açardı çöller ortasında
İsmini denize yazardı martılar
Sen görmezdin
Sen duymazdın
Aşkımın şiiri yankılanırdı dudaklarda
Sen kime olduğunu bile bilmezdin
Kirpiklerim tuzlanırdı ara ara
Seni düşüncem derken
İçim kanardı derinden
Ama kırmızı değil aşka inat
Sarı akardı kanım saçlarına özenircesine
Ve içimi sen dolardı
Bir bakışını yakalardım
Bana değildi belki
Ama derler ya rüzgar gibi geçerdi
Tozu dumana katarak aşık kalbimde
Seni sevdim be güzel kız
Ve seveceğim sonsuza kadar
Ölüme inat,sensizliğe inat...

. ... .
gknky
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeşim
 

chuancey

Üye
gknky müthişsin abi yüreğine sağlık
 

mAd_girL

Üye
"düşüncem" kelimesini düzeltirsen okumak daha hoş olur. (Amacım sana türkçeyi falan öğretmek değil yanlış anlama.)
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaşlar

tamam mad saol
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
baba sen beğendiysen sorun yok
 

ua_yako

Üye
oofff uLan offf!!!!!!!
kardess sen bi siir kitabi cikarsana!!!
 
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
çıkartcam kardeşim öyle bir planım var
 
bi tane imzalayıp yollarsın artık......
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
sen beni gıcık et msn de sora buralara gel hbr verme bide kitap iste

şaka şaka yollarım tabiki
 

B@TuH@N

Üye
yine edebiyat parçalamışsın klavyene sağlık
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol hocam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...