Seni Özlemeye Dargınım Şımdılerde..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Seni Özlemeye Dargınım Şımdılerde..
~~
Seni Özlemeye Dargınım Şımdılerde.. Aldım kalemı elımegitmelerimi yazmak ıcın..
Alısıktım halbukızorlanmayacktı kalemım..
Megersem nekadar zormus..
Dilim Lal!
Kalem haykırıyor bu defa..

´´sustum
sustu
sustuk´´

Bıze en cok susmak yakısırdı..
Ben susmayı O bana susmayı severdı(k)
Öyle dagıldıkkı ınceden..
Giderken durduramadık birbirimizi.
O durdu ben gittim /..
Git/me dıyemedı..

/sustu!..

sustuu
sustuuu/

Gücü yoktu kal demeye.Ben var sandımama yoktu!
Yoktuk bız aslında...
Kandırdık bırbırımızıyada kanmak ıstedık bu kucuk ask masalına~~

*
Seni Özlemye dargınım sımdılerde..
Ozlemının yakmasına ızın vermıcem ıcımı!

İsteseydık aşardık engellerıyasatırdık bu askı belkıde..
Geçemedın gonlumun kapısından..
Bekledım / beklettın
Gelmedin / Gittim!
....

Acı davetsız bı mısafır sımdılerde yuregımde.
Kalıcı ama uysal...
Sen ıseeskı bı kıtap mısalı rafa kaldırılmıs tozlu bı anısın..
Eskı yuregıme yenı acılar acan (sözde) kahraman..

Farklıydın halbukı bende..Ayrılırkende öle olursun sanmıstım..

Yanılgılarımı bı kez daha vurdun yuzume!..
Sayende aşk ayaklarımızın altında!
Çiğne çiğneyebıldıgın kadar!
Acıma!
Kanıyorum zaten acınasıca..

Cokmu zordu ıkıyken bır olmak?

Cokmu zor geldı kucucuk bı kalbe askı sıgdırmak?
Bız zoru basardık sevgılı..
Korktuk
/ Kactık
Kacacak kadar gıtme meraklısı degıldı bu kucuk kalbım aslında.
Ilk gunkı gıbıydım..
Asi ama ıcten..
Anlatamadım
/ Anlamadın / Anlamadık!
Şimdilerde ıkı anlamsız cumle olmusuzsavruluyoruz bılınmezlıge..
Konusmak anlamsız..
Kelımeler suskun..
Bız küskün..
Sevıyorum dedıkce senı
´´sevme benı ´´ dıyen senın yuregınden; usulca gıdıyorum son kes!..
Asi yanım uysallasmıyor anlamıyor senı..
Gitmelere meyıllı yuregım kosar adımlarla kopuyor senden..
Gonderdıgın yuregınden..
Susmaların koynundayız artık..
Avazım cıktıgı kadar susuyorum sana!
Sendekı bana.. Bendekı sana..
Yasananlara..Huzunlere..aska ..
Herseyınle herseyımle
Elveda!..


sbl /
Yirmi6mart2BinOn
04:27​
 
Tepkiler: SULTAN 26 ve huri$

Aziz™

Üye
eline sağlık çok güzel olmuş
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
okuyan gözlerınze saglık..
 
Beni mutlu ediyor bu bölümde şiir paylaşan arkadaşlarım.Devamını bekleriz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
sağolasın güzelmiş
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
cok tesekkurler saolun
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
rıca ederım (=
 

huri$

Üye
yuregine saglik asi kiz
 
Asi kız sen neymişsin süper valla
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
(:
okuyan gözlerınıze saglık..
 

POWER

Üye
hüzün dolu yürekler bir birlerini anlarmış. Öfke oldu şiirden bir kadehte ben alabilir miyim...
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
tabıkı (=
tesekkur ederım yorumunuz ıcın.
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi


eyvallahh
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...