SeNe 2005 BÖyle başlamıştık.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SeNe 2005 BÖyle başlamıştık.
Evet Maxicep Üye Arkadaşlarım Cep telefonu yardım destek ve paylaşım ile iliğili birsite buldum dedim ve paylaşımlar başladı. Şimdide o günlerdeki kısıtlı bilgiler destekler yavaş yavaş büyüdü şimdide cep bilgisayarları denilen bir MDA Pda ve ppc ile tanıştım Bu konu hakkında bilgi almak istiyorum .
yardım ederseniz sevinirim .
T mobile MDA yazılım Güncelleme. Programlar gibi teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...