sencede garip degil mi

    Konu Sahibi
sencede garip degil mi
ne garip once saglikli yasamak icin çalisirsin sonra sagligini kazanmak icin para harcarsin





ne guZel bir soz dimi
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Joker

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

iyavuzoz

Üye
sağlık için çalışıyoruz demek ki sağlığa para vereceğimizi biliyoruz
 

Emrgncy

Üye
Aynen...
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

BYFECI

Üye
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Turan

Üye
:-) :-) :-) :-) :-) cocuklar duymasinda mustafa diye bi eleman vardi oda boyle dusunuyodu
 
Sağlığımızı korumak içinde kaybettiğimizde geri kazanmak için de harcıyoruz yani
 
Tepkiler: x-scarface
herşey para değil demekle tatmin oluyoruz.
 

marist

Üye
bunu hep söyLüyordum yanımdakiLere ve çok doğru bir söz.