Sen Uyurken............

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sen Uyurken............

Sen uyurken,
Seni ne çok özlediğimi,
Seni ne çok sevdiğimi söyledim bu gece.

Melekler fısıldadı mı kulaklarına?

Yüreğimi bıraktım yastığının altına hissettin mi?




Sen uyurken,
Gecelerle dertleştim...
Yıldızlara anlattım herşeyi,

söylediler mi, seni nasıl sevdiğimi?




Sen uyurken,
Özlemlerimi söyledim,
Dinledi beni gökyüzü,
Gözlerimden süzülen hasret damlaları,

Islattı mı yüreğini?




Sen uyurken,
Sevgileri yağmur gibi yağdırdım üzerine.
Binlerce öpücük kondurdum dudaklarına,
Usulca okşadım saçlarını,

Hissettin mi?




Sen uyurken...
Allah’tan mutlu olmanı diledim,
Bütün güzellikleri, sevdaları, sevgileri
Bir deli buluta yükledim

Yolladım sana geldiler mi?




sen uyurken rüyalarında ben var mıyım?
 
vay be güzelmiş gerçekten teşekkürler dreamgirls
 

CEREN

Üye
çok güzel süper ama bunları hakedecek sevgili eş varmıdır???????????
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...