Sen-2(keskin Ask)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bladix

Üye
    Konu Sahibi
Sen-2(keskin Ask)
Paylaştığımız her öpücükte ölümü tadıyorum
Her güneş batışı yaşadığımız sonuncuymuş gibi görünüyor
Tenimdeki nefesinde sonumuzun kokusu var
Gözyaşlarınla sarhoş oldum, bebeğim, görmüyormusun bu acıtıyor
Her dokunuşumuzda cennete daha da yaklaşıyoruz
Ve her güneş doğuşunda günahlarımız bağışlanıyor

Sen tenimdesin bu sonumuz olmalı
Beni sevebilmenin tek yolu beni tekrer incitmen
Ve tekrar ve tekrar ve tekrar

Aşkın bir traş bıçağı öpücüğü
En tatlı olan dudaklarının tadı
dudaklarının tadı, sevgilim
Dudaklarının tadı, aşkım
Sadece içerde özgürüm
Beklemekten yoruldum
Hayal etmeme izin vermelisin
İçeriyi bebeğim
Hisetmekten korkmuyorum
Beni sevemeni istiyorum
Çünkü sen O'sun
 

jöly

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

bladix

Üye
    Konu Sahibi
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

bladix

Üye
    Konu Sahibi
tesekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...