Faturasız Self uygulamasi

    Konu Sahibi
Self uygulamasi
Bedava 1GB kullaniyordum hep self uygulamasinsa ama 2 Haftadir yapamiuorum nedense yardimci olurmusunuz ?
 

cimbom04

Üye
artik olmuyor bosuna ugrasma
 
haftalık net aylık oldu ve 1gb şeklinde aldım ve birkaç gün içinde 100mb falan kullandım ve bakiyemdeki 11tl nin sıfırlandığını gördüm.müşteri hizmetlerine o kadar dil döktüm ve hakaret ettim oralı bile olmadı (bu paket varken tl kırpmaları ilk değil onlarca defa olmuştur ama bu sefer dozu kaçırdılar) şuan halihazırda ne self servis uygulaması ne de online self servis çalışmıyor sistemlerinde bir sorun var ve belliki çözemiyorlar.kullanacak olan varsa daha dikkatli olsun
 
Tepkiler: BLasTeaR