Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
evt qüzel bi yalandıhoşgeLdin , iLk defa görüyorum seni
sende kimsinhoşgeLdin , iLk defa görüyorum seni
pinosssevt qüzel bi yalandı
bnce de susalmsende kimsin
--------------- Ekleme ---------------
pinossssustum kızcaklar dedıkodu yapıyoruz dıye
hosbulduk tesekkürlerDavut™;2417208' Alıntı:Hoşgeldin Tuba...
merhaba aranıza yeni katıldım bıraz acemıyım de..desemde ınanmayın
sıteye melodılere bakarken uye olmustum..sonra üye adımı ne sıfremı unuttum gırmedım bir süre derken gmail kutumu karıstırırken bır gıreyım dedım cunku sıfremı hatırlamıstım.
tam gırcem bırde ne olsun hata verdı derken yenı uyelık aldım..
konuları gezerken bır arkadasın konusuna rasladım..destek verıp tesekkür eden herkese tesekkürler tuba_erva vs vs...dedım bu benım profıl ve tekrar sıteye gırdım..ortamı cok sevdım
site cok dost canlısı..acıkcası sivri dilli oldugum ıcın cogu sıtede olay yaratan ben burayı cok sevdım..sizi cok sevdım
kendımden bahsedeyım..21 senelik tuba ben..
sınav sıstemınden össden nefret edıyorum..okey oynamayı sevıyorum bırde matematıgı =)
sımdılık bukadar sorularınız gelırse cevaplarım =)
konu acmadan önce bayagı bır cenem düştü ondandırwayy be gelmen site üyeleri tarafından büyük bi rabet görmüş ;
Sen diilde ben aynı konuyu açsaydım kendimi tanıtsaydım kimsenin ilgisini çekmezdi orası ayrı bi mevzu yeni geldim diyosun baya rütbelisin hadi bakalım hayırlısı...
olurben önceden hiç böyle kendi konumu açmadım bende açayımmıki biraz geç olur ama... En azından beni tanımayan varsa tanımış olur xD
merhaba aranıza yeni katıldım bıraz acemıyım de..desemde ınanmayın
sıteye melodılere bakarken uye olmustum..sonra üye adımı ne sıfremı unuttum gırmedım bir süre derken gmail kutumu karıstırırken bır gıreyım dedım cunku sıfremı hatırlamıstım.
tam gırcem bırde ne olsun hata verdı derken yenı uyelık aldım..
konuları gezerken bır arkadasın konusuna rasladım..destek verıp tesekkür eden herkese tesekkürler tuba_erva vs vs...dedım bu benım profıl ve tekrar sıteye gırdım..ortamı cok sevdım
site cok dost canlısı..acıkcası sivri dilli oldugum ıcın cogu sıtede olay yaratan ben burayı cok sevdım..sizi cok sevdım
kendımden bahsedeyım..21 senelik tuba ben..
sınav sıstemınden össden nefret edıyorum..okey oynamayı sevıyorum bırde matematıgı =)
sımdılık bukadar sorularınız gelırse cevaplarım =)
hosbulduk● aLuvi ●;2461064' Alıntı:Hoşgeldin Makarna güzeli
hosbuldukhoşgeldin biraz geç oldu ama
merkezde takılmayı sevıyorum dersanem dolayısı ileRize'nin neresinden tuba ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?