Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
uykum kactıkız çıksana
geldı uykum hadı grsz yarına ıns ben kactımgidemedi
geldı uykum hadı grsz yarına ıns ben kactım
size gidecegımı söylemıstımtmm bye
hosbulduk tesekkürler..bu forumda aktif olunmazmıHoşgeldin,aktif bir üyeye benziyorsun
Keyifli forumlar...
evet takıldıgım siteden ya atılırım sivridilim sayesınde yada aktif üye olup sevılırım ortama bayılırım bu sefer atılmadımsende bağımlı oldun galiba
dünde tam onu dedılerAleyküm selam, hoşgeldiniz de konuda çok muhabbet dönmüş, bu tür muhabbetleri ya oyun bölümündeki konularda ya da profillerde yapıyoruz ...
Zaten nerde konu dışı mesaj orda Pınar ve Halil
size gidecegımı söylemıstım
hosbulduk gec gördüm kusura bakmaAziz™;2415391' Alıntı:hoşgeldiniz..
çomak soktun bile yok öyle sıyrılmakNeyse, çomak sokan taraf olmayayım, artık size kalmış muhabbet yapıp yapmamak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?