Selamlar Maxi cep üyeleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Selamlar Maxi cep üyeleri
Herkese merhabalar, İsmim Kemal İStanbul Üniversitesi İletişim fakültesi mezunuyum. Teknolojiyi yakından takip etmeye çalışıyorum. İphone kullancısıyım. Herkese iyi forumlar dilerim.
 

tragedie

Emekli Yönetici
selam kemal Hoş geldin iyi forumlar
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hoş geldin kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...