SeLam Herkeze!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SeLam Herkeze!!
seLam miLLet ben qeLdim (:
 
Hoş geldin kaba sakal birazdaha kendini tanıtsaydın..
 

batuone

Üye
hoşgeldin senide yakalıycaktım ama neyse
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hoşgeldiniz.
Avatar-nick süper
 
    Konu Sahibi
Hoş BuLduk Teşekkür Ederim (;
 

Dafny

Üye
A.s hoşgeldin
 

Necmati

Üye
Hoşgeldin Bende Temel reiss
 

zaza

Üye
Hosgeldin arkadaş
 

zaza

Üye
Necmati™;3050875' Alıntı:
ben giderimde işte kurallar gereği
gerçi sen dayak yerken ıspanağı ağzına alsan bile olagan üstü bir güç gelmeyeceğinden eminim
 
    Konu Sahibi
Hoş BuLduk severim Ispanağı (:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...