selam canlar :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben nobetteyim zaten cesitli antivuruslerle 90 yillik degil bizimki ama olsun cok can yakti
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hsbldm mertm
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hosbldm Emre saol
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hey millet
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hadi ordan
Aziz ya eskidim mi şmdi ben ndn kmse bşi yazmıyo
 

Aziz™

Üye
eskimedin canım benim o nasıl laf.artık yeni üye olmaktan çıktın.kendince bir çevren var.sana hoşgeldin denilmesi tuhaf olmazmı sence
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ama bn hoşqeldn deyn demiyormki
maksat muhabbet
oof kesn ceza alcm bn ya hadi kervana
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
saol Ersn
 
tekrar hoşgeldin pınar. geldiğin gibi gitmen dileklerimle
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
dua et yabancı deilsn
qitmiyorum
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
qitmemki ya nere qidiyorm dha bnm doqum qnümü kutlamadk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...