selam canlar :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aziz™

Üye
türkiyenin gururu gibimi hissettiniyi iyi
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
aynen oyle
 

Aziz™

Üye
işte bizim farkımız
 
pinar pinar hos geldin enese dikkat et bu aralar ha.C.k Isiyle ugrasiyormus senin pc' e dikkat et
 

Aziz™

Üye
bizimki daha körpe yunus.daha gelişecek.şimdilik zararsız
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hoşbldmmm tşk ederm
yoook enes bşi yapmaz bna merak etmeyn adam dün okuln neti çalmş öyle qiriyodu nete ya
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
İyi acıdım
Öyle birşey demedim n73 te wifi mi var nereye çalıyorum okulun internetini
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
mrb ey beşiktaşlı
aynen içmiş qece yazıyorm anlamıyo
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hoopp Bura hoşgeldim -hoşgeldin bölümü.
Gönüldaşlara vs alalım sizi
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hooop hadi bakalm ..enes özelde wercm bn snn cewabını
 

@n!wa+*R

Üye
Abi amma merasim olmuş ha,bizde hoşgeldin diyelim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederm hoşbuldm avatarı qüzel
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Muhabbet alanına dönmüş maşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...