tolgatavli
Üye
-
Konu Sahibi
-
Teşekkürler
x-plore gereksiz bence kaldır onu
x-plore gereksiz bence kaldır onu
teşekkürler dostum eline sağlık
teşekkürler ama indirmedimhoca şu avkonu nasıl yapcaz olmadı yapamadım ben on numara sendeki
teşekkürler ama indirmedimhoca şu avkonu nasıl yapcaz olmadı yapamadım ben on numara sendeki
joslogh mod yaptınmı
hepsini yaptida gafasi çalişmiyo bünün
bende ki nin ne olduğunu bilmiyorum ki nasıl değiştiricem onu yapamadım sanırım
joslogh mod yaptınmı
gerçegten mi sorüyon mühabbet olsün diyemi
üstad bu dediğin mod avkon modumu sonuna 1 koyuyoduk hani öyle bişeyler oluyodu
- - - Eklendi - - -
hoca harbiden yapamadım ya hala eskisi duruyo Olmuyo
dediğim gibi avgon2 mif dosyasini e recoürce apps içine at
orjinal türkx-plore gereksiz bence kaldır onu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?