Seçim Propagandası...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
Seçim Propagandası...
bu başlığı görünce eminim bütün modlar uğramıştır buraya

buyrun
 

a21a

Emekli Yönetici
Belki mizah ama aslında neredeyse gerçeğin ta kendisi bir espri..
 

irun

Üye
çok ii yaa..
 

kurt bey

Üye
komik ama bişi tuhaf geldi espri bile olsa"biz hem atatürkün hem müslümanlığın hastasıyz" burda atamız kötülenmiş gibime geldi
 

cllgr

Üye
adanadan bagımsız aday geldi aklıma,biz fırıldak değiliz diyen hani.propaganda klipleri hamamda yapılan çekimler,balon söndürmeler v.s. adam ciddi ciddi başbakan olmaya kadar götürüyor işi.en son tv çekim yaparken fena düşdü dizini yaraladı karizma biraz çizildi.
 

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
komik ama bişi tuhaf geldi espri bile olsa"biz hem atatürkün hem müslümanlığın hastasıyz" burda atamız kötülenmiş gibime geldi


kötülenme yok! hem olsa bile sadece Atatürk mü yazıyo orada? Müslümanlıkta yazıyor!.
en azından mizah bölümünde polemik çıkmasın!
 

kurt bey

Üye
kötülenme yok! hem olsa bile sadece Atatürk mü yazıyo orada? Müslümanlıkta yazıyor!.
en azından mizah bölümünde polemik çıkmasın!


hocam sen ne sölediğii anlamadın heralde hem atatürkçüyüz hem müslümanız diyor. atatürk din düşmamıymış gibi bişi çıkıyo ortaya. ben kötü bişi sölemedim.
 

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
tamam ben yanlış anlamışım kusura bakma. haklısın...
malum bu konuda sürekli tartışmalar çıkar hep. neyse uzatmayalım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...