Bence gayet iyi sayilabilir bir sure. En son n8 ile 6-7 saat yogun kullanimda sarjim bitiyordu. Su anda 3gs kullaniyorum o da 5 saat civari anca idare ediyor hem de 3g kapaliyken. Lumia gibi surekli bircok kanaldan internete bagli bir cihaz 6 saat sarj performansi verirse benim icin yeterlidir.
Bence gayet iyi sayilabilir bir sure. En son n8 ile 6-7 saat yogun kullanimda sarjim bitiyordu. Su anda 3gs kullaniyorum o da 5 saat civari anca idare ediyor hem de 3g kapaliyken. Lumia gibi surekli bircok kanaldan internete bagli bir cihaz 6 saat sarj performansi verirse benim icin yeterlidir.
Kemal abi performansı gayet iyi eğer denildiği gibiyse.Birde performansı çok kötü Iphone ile dalga geçiyorsunuz sizinki daha kötü falan denilmişti 1-2 ay önce.Bir suçlamanın daha asılsız olduğu anlaşıldı