SBP Shell - GalaxyS Design Beta1

ozanazy

Üye
Forum içerisinde temaların paylaşıldığı konular var her tema ana program dediğin birşey gerektirmiyo sen anlamamakta ısrar ediyosun. İnternet ortamında araştır diyosun ya gidip "GalaxyS Design Beta1" yazıp hangi programlarla çalışıyo diye mi bakacam. Böyle saçmalayarak yardım edeceksen hiç yardım etme susman daha hayırlı olur. Başka sorunun varsa gider şikayet edersin ben sorumu konuyu açana sordum üzerine alınma.
 
Güzel kardeşim, "GalaxyS Design Beta1" yazıp, googlede aratsaydın, konu amacından sapmazdı.

Ama dur, sen zahmet etme ben arattım, buyur:

Arama sonuçları içerisinden;

(Koca koca "SPBShell Design" yazıyor.)
(3.Sonuca göre daha büyük yazıyor.)


Tüm bunlara rağmen, beni sorunlu çıkartıyorsun ya helal olsun sana, başka da bir şey demiyorum. Başarılar...
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
guzel paylasim tesekkurler
bunun kac cesidi ya
 

agsalman

Üye
ellerine sağlık
ama kurulumu türkçe anlatsan ii olurmuş
 
ben sadece -MusicPlayer Widget i değiştirmek istiyorum. dosyanın içindeki widget leriden hangisi -MusicPlayer a ait ?
 

bybilal

Üye
kardeş bu hangi sürümle uyumlı. be en son sürümünü kurdum fakat açılmıyor. dat dosyalarını değiştirdim fakat açılmıyor
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Sakin arkadaşlar @ozanazy , @dangerousyaso.
 

teknopat

Üye
slm arkadaşlar SBP Shell kurulu telefona ama bu tema nasıl çalışcak onu anlamadım bi yardımcı olursanız sevirim....