sayın maxicep yöneticileri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sayın maxicep yöneticileri
sayın maxicep yöneticileri ben ibrahimismail. sitede yaptıgım paylasımlardan sonra dosya moderatörü olmak istiyorum acaba ne dersiniz
 

Ozan

Admin
Şunları diyebiliriz.

Hem pm atıyorsunuz hem de burada konu açıyorsunuz, bir anlamı kalmıyor.
Pm leri tüm admin lere atıyorsunuz sanırım, ancak hepsi bana yönlendiriyor bana tekrar soruyorsunuz.
Uygun gördüğümde kararı benim verdiğimi söylüyorum.
Ayrıca bir yetki için baskı ve istek politikalarını izleyen üyelere veresim olsa bile kaçıyor

Kusura bakmayın gerçekten ancak herkeste durum bu.

Ancak bir süre sonra ihtiyaç durumunda verebiliriz benim için sorun yok, şu aralar forum bölümlerinde daha ciddi yapılanma ve yenilik içerisindeyken dosya ile ilgilenen yöneticilerinde iyi oldugunu düşünüyorum

Konu kapanmıştır

İyi Paylaşımlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...