Şunları diyebiliriz.
Hem pm atıyorsunuz hem de burada konu açıyorsunuz, bir anlamı kalmıyor.
Pm leri tüm admin lere atıyorsunuz sanırım, ancak hepsi bana yönlendiriyor bana tekrar soruyorsunuz.
Uygun gördüğümde kararı benim verdiğimi söylüyorum.
Ayrıca bir yetki için baskı ve istek politikalarını izleyen üyelere veresim olsa bile kaçıyor
Kusura bakmayın gerçekten ancak herkeste durum bu.
Ancak bir süre sonra ihtiyaç durumunda verebiliriz benim için sorun yok, şu aralar forum bölümlerinde daha ciddi yapılanma ve yenilik içerisindeyken dosya ile ilgilenen yöneticilerinde iyi oldugunu düşünüyorum
Konu kapanmıştır
İyi Paylaşımlar