satlık temiz N90

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
satlık temiz N90
arkadaşlar merhaba ,
elimde haziran ayından beridir kullandığım bir N90 mevcut, satmak istiyorum, 200 lira istiyorum,
temiz kullanılmıştır, makul takaslara açığım, n72 vs,,
fotoğraf ekliyeceğim
 

ozan_18

Üye
fenerbahce 100.yıl ozel telefonu ıle takas dusunurmusunuz ?
 
    Konu Sahibi
hayır hocam saol, nokia veya sony ericsson tercihim
 

THQ

Üye
niye satıyosun satma sebebinide sat hem n90nlar neden bukar ucuz çabukmu bozulurlar

--------------- Ekleme ---------------

150 165 verebilirim en fazla
 
    Konu Sahibi
bozuk değilki ,herşeyi ile elimdeki 5 aylık n80 den daha iyi, ses kalitesi, fotoğraf çekimi,değiştirmek için satıyorum ben, başka sebebi yok..
 

THQ

Üye
fiyata 150 yada 165 verebilirim ne diyosun
 
    Konu Sahibi
200 lira fiyat biçtim belki pahalı geliyordur, piyasanında ne olduğunu az çok biliyorum ,
165 düşünmüyorum,
 

akiaki

Üye
kardeş bende 1aylık 5300 xpress music war kutusu ve herşeyiyle(2gb hafıza kartıda) dahil sana werrim takas edersen.
 
    Konu Sahibi
saol arkadaşım, sadece n70 ve 72 ile düşünüyorum,,
 

sakut

Üye
selam bende n70 var takasa yapabiliriz 1yıl genpa garantili 1gb hafıza kartıvar

--------------- Ekleme ---------------

ilgilenirsen sakut_85@hotmail.com
 
    Konu Sahibi
duruyor kardeşim ,halen satlık
 

gulfth

Üye
midas bende n70 var takas edebilirim üste ne verecez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...