Satılık Vodafone Eski Cepnetli Hat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Satılık Vodafone Eski Cepnetli Hat
2010 Yılında yapmış olduğum cepnetli hattımı satıyorum. 9,99 Tl ye aylık yenileniyor. Şuana kadar kapanmadığı şimdiden sonrada biraz zor bana kalırsa tekliflerinizi bekliyorum.
 
Dostum zaten bu nisanda cepnet paketleri çıkacak ,5-6 gün kaldı ,5-6 gün sonra bakanda bakmaz .gidip nerde yeni hat alıpta kullanmak ,nerde başkasının adına olan hattı kullanmak
 
    Konu Sahibi
İyide neden teklif veriyosun madem ? çıkınca ondan alırsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...