Satılık tertemiz nokia e7 kaçırmayınn!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qeda08

Üye
    Konu Sahibi
Satılık tertemiz nokia e7 kaçırmayınn!
Nokia e7 (klavyeli) cep telefonumu satıyorum.Daha bir aylık 899 tl fiyat biçiyorm arkadaşlar.
 

distakjo

Üye
konunun yeri burası değil kardeşim.
 
cooook fazla istyosun electroworlde git sıfırı zaten 950 lira dostum....sen o telefonu 600'e satarsan öp basına koy
 
Kardeş tahminim Cok pahaliya almışsın ama etmes

Git andrıodle kafa takası yap bence daha iyi zarar etmessin hic yoktan
 
polluxea♪;4178248' Alıntı:
cooook fazla istyosun electroworlde git sıfırı zaten 950 lira dostum....sen o telefonu 600'e satarsan öp basına koy

Aynen kardeşim 600 bile çok zor diyorum
 
Tepkiler: polluxea♪
yanii dostum zaten E7'nin piyasası hiç yokk hiç tutulmadı yani piyasası olsa yne satabilr belki ama cok zor yani..
 
Sen onu 600 ' e satabilirsen kurban kes bence e7 bekleneni vermedi O fiyata 899'a 0 N8 bulursun .
 
polluxea♪;4178288' Alıntı:
yanii dostum zaten E7'nin piyasası hiç yokk hiç tutulmadı yani piyasası olsa yne satabilr belki ama cok zor yani..


Çıkış fiyatı çok yüksek ama 2. el piyasası çok düşük o telefonun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...