Satılık Nick Ve Şifre

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Satılık Nick Ve Şifre
Kendi nickimi satıyorum.. Hadi açık artırma görelim..



not: benim istediğim mebla gelirse onaylıyorum
 
Konu yanlış yerde. Gereksizlere açmalıydın.
 

Metin MF

Üye
40 lira olur mu dayı gırşaarın plaka
 

Metin MF

Üye
386 olur mu gırşaar alan kodu
 

Joker.

Üye
Dayım senin değerin pahabiçilemez !!
 
He bendende o kadaaar senin değerin parayla pulla olculemez. Sen bu formda olmalı ve yoluna devam etmelisin. O kadar değersizmisin ki kendine değer bictiriyon.
 

Joker.

Üye
Beko desen daha iyi olur dayım
(arkadaşlarım öğle diyor )
 
    Konu Sahibi
Beko desen daha iyi olur dayım
(arkadaşlarım öğle diyor )

lakap takılmaz kimseye yeğenim.. Ben sana berk deyim güzel olur

- - - Eklendi - - -

He bendende o kadaaar senin değerin parayla pulla olculemez. Sen bu formda olmalı ve yoluna devam etmelisin. O kadar değersizmisin ki kendine değer bictiriyon.

hayır hocam kendimi satmıyorum.. Burda bir duralım önce yeğenlerim bilir benim olayı.. O yüzden satılık.
 

Joker.

Üye
öyle istiyosan öğle olsun dayı
 

Kerim.

Üye
dayi senin uyelikten sen yazmicaksan biz napalim astrosman uyeligini
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...