Satilik iphone 4s 32 gb

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cm0091

Üye
    Konu Sahibi
Satilik iphone 4s 32 gb
Tek cizigi yok alindigindan beri jilatinli ve koruma kilifli kullanildi 2 ay once yurt disindan geldi kayitli en ufak sorunu yok pazarliksiz 1600 tl
 
Çok para hocam. Ama yinede hayırlı satışlar
 

S.c.k.N

Üye
Yurtdışı 1600 TL çok pahalı.
 

cm0091

Üye
    Konu Sahibi
Simfree filan anlamam ben kardes al sim karti tak kullan gevey filan yok pasaport kayitli ki bende kullaniyorum..tek cizik ezik bulamazsin kullanima bagli hic bir kusuru da yok kutusundan cikarsan sifir gibi jilatini cikar sifir diye kullan
 

cm0091

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada takas yok
 

zekf

Üye
ama 1600 tl yurtdışı cihazına göre çok pahalı. Gittigidiyordan sıfırını 1400 tl ye alabilecekken 1600 tl vermek mantıklı değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...