Satılık Çekirge :D Şaka gibi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

exorcist

Üye
3000 euro değil 1 lira vermem cafere

arayıp işletelim
 

Necmati

Üye
ALAN KİŞİYE ŞİMDİDEN HARILI OLSUN

hahaha caferim getmee
 

mrisvan

Üye
arkadaşlar cekirgem cafer kactı oyuzden ilanı kaldırdım yorumlar için tesekkurler
 
Yakında kendilerinide satarlar.Hadi bunlar neyse adamlar plakasız ruhsatsız arabaları satıyor(çalıntı) onunlada yetinmiyor şu kadar vergi borcum var alan öder diyip köşeye çekiliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...