satılık 6630 2. el

    Konu Sahibi
satılık 6630 2. el
arkadaslar yeni telefon alma nedeniyle elimdeki telefonu satıyorum telefon 2 yıllıktır
ezilme sebebiyle 5 a once fabrikadan yeni getirildi (cep kaskosu vardı)
paket içerigi
512 mb kingston mmc
data cable
pc suite cd
jarz

telefon son guncellemeye sahip olup fazla kullanılmamıstır yani zaten listede 40 kişi var kimle konusuyumki hep cebimde gezmistir orinal kapaklıdır 5 aydır servide gitmemiştir fiyat

169.99 ytl dir pazarlık yoktur takas olmaz sıfır n73 verirsen olur

alcaklar eklesin burayla fazla ilgilenmiyom

acme_cambaz@hotmail.com
 

kralkaan

Üye
Sana Nakit 110 Veriririm Pazarlık Yapılcvsk Bi Tarafıda Yok Zaten
 
    Konu Sahibi
110 mu dilenciye sadakamı veriyon cep telefonu satan adam 180 den rafa koyarım dedi bende onla bunla ugrasmak istemiyom direk 169 milyon veren alır
 

Deejnas

Üye
muhahaha 169ytl ha xD kop kop 70 ytl veriyorlar sen daha cok beklersin 169 ytlye muhahah
 
dostum ben geçen n 73 almak için 6630 sattım 350 milyona 4 yıl kullanmıştım kendinizi kandırmayın satabilen istediği fiyata satar.
 

Catty

Emekli Yönetici
e tabii kimse kusura bakmasın ama bu telefon taş patlasa 100 tl ancak eder kimse kimseyi kandırmasın.Ayrıca 70 tl fazla vermek isteyen de verebilir hani....
 
arkadaşlar konunun açılma tarihine bir bakın yoruım yapmadan önce 30.12.2007 o zamana göre normaldi 170 lira
 

hmddmr

Üye
110 liraya ben satarım problemsizcihaz
müşteri esenlere yakın isen görüşelim bende satıyorum cep:05356779689
 

umut0232

Üye
hahahahahahah şimdi 60-70 lira
 
bizim buralarda 40 tl ye bile var.kendinizi kandırmayın derim.