satılık 2.el n80

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erchesli

Üye
    Konu Sahibi
satılık 2.el n80
siyah olup kutusunda herseyi mevcuttur.tamir gormemiş temiz telefondur.yanlız garanti suresi bitmistir.her hangi bir arızası veya kusuru yoktur.
 
kardeş fiyatını söyle msn neni ver daha ayrıntılı görüşelim ok.
 

erchesli

Üye
    Konu Sahibi
300 tl msn pek acamıyorum bu aralar tlfunu ver istersensenn hberleşiriz
 

ZaZuM

Üye
çok istiyosun inş satarsın
 

erchesli

Üye
    Konu Sahibi
pazarlık payı var
telefonun yanında verecegım aksesuraları orjınal ve kutusunda olacaktır yıpranmamıs tamır gormemıs temizdir ciddi alıcılar ıcın uygun bısy yaparım.
 

aLone

Üye
fotolarını koysaydın bi
 
Arkadaşım İlanını baltalamak istemiyorum ama Çok pahalı o fiyata ben N73 satıyorum 1 gb hafıza kartı Kulaklık ve şarj aleti ile Üstelik temiz
 

erchesli

Üye
    Konu Sahibi
n73 benım telefonumda cok mu gzl?
git bi özelliklerini ögren kimin ki ustun...
Wi-Fi(WLAN) yok onda demi?

n80de bu ozellik var buda cok onemli ayrıca n80 i ole herkeste goremezsin neyse inşlh satarsın kardeş.

ayrıca bn pazarlık payı bıraktın ciddi bir alıcı bulursam 3-5 kurusa bakmam veririm.
telefonum cok temiz hiç bir sorunu yok kutusunda kulklık,pc kablosu,hafıza kartı,mzk seti için donusturucu kablo(tam ısmını bılmıyorum ole yazdım),cd'si,kulllnma klvzu gibihersey ıcınde ve tlfon siyah
cidddi alıcıların gormesını saglayabilirim.
 
N80 N73 den daha pahalıdır. istediğiniz piyasayı araştırın. Arkadaş yüksek fiyat istiyor. Bana göre Telefonun değeri 225 TL.
 

erchesli

Üye
    Konu Sahibi
ben piyasa fiyatı cok ıyı bilmiyorum acıkcası cokta istemiş olabilirim ama ciddi bir alıcı olursa fiyatta bişeyler yapabilirim.
 
ankarada 150-200tl arası bu telefonun piyasası...neyse hayırlı pazarlar...
 
bence de çok istiyosun kardeşim benim bildiqim n80 en fazla taş çatlasa 250 tl dirr yaani iyi düşünn
 

buro5

Üye
kardeşim ayın 15de alcam allah izin verirse ankarada 150 tl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...