satılık 106 gti

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
satılık 106 gti
98 model sıyah renkte ayrıntılı bılgı ve resımler ıcın msnım:murat_ugurlu_71@hotmail.com
 
106 güzel araba..ve 206 - 106 yı en sevdigim arabalardandır.
 

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
kardes bızım arabamız cıcek gıbı fotolarını gormek ıcın msnıme gelebılırsınız !!!
 

ardaca

Üye
para olsa bi dkk düşünmem de para yok işte. (ilk 200+ km'yi 106 gti da görmüştüm de)
 

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
kardes valla bızde paraya sıkısık oldugumuzdan dolayı satıoruz yoksa bu araba satılacak bı araba dııl tel:0552 483 02 26
 

DeLmIrA

Üye
hakaten cok temiz araba vala ; yanlız 106lar efsane olsada model yılı olarak eskidi kac bin km,de hocam bu?
 

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
kardes kusura bakma araba benım olmadıgı ıcın bek bılmıorum abıme sor sana zahmet araba abımın TEL:0552 483 02 26 fıyatı da abım soler arabada bayya modıfıye var sanırım 16 mılyar ıstıo abım
 

ardaca

Üye
abi resimleri kaldır canımızı çektirme ya!
 

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
abı koymak zorundayım kusura bakma
 

16 milyar biraz çok değil mi? Ben 206 hastasıyımdır 106 lar biraz küçük kasasıda çok hafif. sadece fiyat çok gibi göründüğünden yorum yazmak istedim :rolleyes: bu arada arabaya iyi bakmışsınız umarım motoruda kaportası gibi temizdir.
 

mrt88

Üye
    Konu Sahibi
motor konusunda süphen olmasın zaten bu fiyat da son fiyat diil abimi arayıp fiyatı konusabilirsiniz pazarlık yapar. abim hız tutkunu oldugu icin motor da iidir supheniz olmasın
 
walla seneye bende alacam aynısındann.