SaMSuNg Wawe AlnıR(8500)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SaMSuNg Wawe AlnıR(8500)
samsung Wawe Allıcam garantılı temız bseyy olsn ıstyorumm teklıflerınızı beklıyorumm ??
 

Noks

Üye
bence git 0 al
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Şuan elimde var. 0'dan farksız, garantili, kutulu, aksesuarları açılmamış, faturalı ve sadece 1 ay kullanılmış.
 
    Konu Sahibi
cestlavie ne kadar fıyt ıstıosn ona ?
 

muzi_ko

Üye
yurtdışı 5 aylık kayıtlı kutusu vs gıbı herseyı var uzerınde 8 gb kartı dahıl olmak uzere 600 tl ver senin olsun arkadaşım. Ankara sıkıldığımdan başka bir amacı yok.
 

sberat

Üye
Arkadasım bende SAMSUNG S8530 WAVE 2 BAR PLATINUM SILVER tertemiz 7. ay ilk haftasında aldım sana 685 bırakım kutusu aksuarı içinde faturasıyla beraber

bana ulasmak istersen berat.sy@hotmail.com goruşme yapabılırız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...