Samsung wave 2 bada 2.0 hakkında soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aykut407

Üye
    Konu Sahibi
Samsung wave 2 bada 2.0 hakkında soru
s.a arkadaslar konu acılmıs olabılır daha once aradm bulamadım ama bırsey soracagım bu bada 2.0 wave II ıcın cıktı mı cıkmadımı bn tlfdan guncellestırmelere bakıyorum gunellesırme yok dıyor yardım edersenız sevınırım
 
arkadaşım henüz çıkmadı fakat az kaldığını düşünüyor ve umut ediyoruz.
 

aykut407

Üye
    Konu Sahibi
twwitterdaacıklamayapılmıs galıba ekımsonu gıbı cıkacak dıyrlardı umarım cıkar
 

rowel35

Üye
Telefonda gördüğüm eksiklikler;
1) Flash Player olmamasından dolayı bir çok videoyu izleyememek,
2) Bazı uygulamalarda "Geri" butonunun olmaması,
3) Tuşlar kilitliyken, kapama düğmesinin işlemesi ve bu yüzden cebinizdeyken kendi kendine kapanması
4) Ücretsiz adam gibi bir navigasyonunun olmaması.

İlk 3 madde güncellemeyle kolayca hallolabilir. Özellikle Flash player konusunda çok canım sıkılıyor:/

Not: Şimdilik arkadaşımın hesabından giriş yapıyorum foruma...
 

1)Bada2.0 da Flash var.
2)Anlamadım
3)Tuşlar Kilitliyken Kapatma Tuşu İşlemiyor Kapatma Tuşuna 10 Saniye Basılı Tutunca Tel Res Atıyor
4)Bada2.0 Da Oda Olur(Harici)
 
2) Bazı uygulamalarda "Geri" butonunun olmaması,

aynen öyle, bada 1 ve 2 'de böyle bir sorunu bende sezdim. geri alamıyoruz bu yüzden mecburen kapama tuşuna basıyoruz. bu seferde ana sayfaya alıyor.. bilmem sesimiz wave'ye ulaşırmı..
 
Flash player sorununa bir çözüm bulmaları zor çünkü gelicek olan güncelleme,güncel bir flash'ı desteklemiyor.
Lite oluşundan dolayı.
Betalarda da denediyseniz,bazılarında sorun çıkartıyor,Flashta.
 
dizihd.com'da biraz önce bir diziyi izleyebildim. ancak videonun üzerine çift tıkladığınızda tam ekran yapıyor o zaman gayet güzel oynatıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...