enex_enes
Üye
veee bi gelişme teorik olarak star'a android 2.2 bil yükleniyor
yani android 2.2 istenen özellik
200 mhz cpu
32 mb ram
32 mb harddisk
starda ise
300 mhz arm 11 cpu
64 mb ram
72 mb harddisk bulunmakta
yani mümkün.
olmayacak sanırım tühhh bende sevinmiştim
Dostum daha hiç bişe belli değil araştırmalarımız sürüyor zaten henüz erken çünkü kolay bişe değil emin ol . Düşün iş android geliştiricelirine kadar gitti bakalım daha nereye kadar gider . Buraya olur yada olmaz yorumunu benim ve berkayın yapsını bekleyin .
Ne 300mhz işlemcisi,ne 64mb ram i kardeşim nerden çıkartıyorsun bunları.İşlemci sadece işletim sistemli cihazlarda olur.Starda java sistemi var.Ayrıca java bi telefonda 64mb ram in ne işi var.
sen alt tarafı bir 2.0 mgapiksel foroğraf makinesinde bile 64 mb ram var
işlemci işletim sistemli cihazlada olur demişssin bu telin bu işlemlerii nasıl yapıyor allah aşkına tamam mdem işlemci yok ekran bilgileri dokunmatik arayüz algılama sen gidipte bunda işletim ne arar diyosun
rama gelelim bu telde 300 mhz hızında arm11 işlemci var bu işlemciden tamperformans için 128 ram gerekir ama 64 mb ssd platformunun içinde bulunan parçacıklardan bir adet var .java bilirsin ki göz alıcı renkleri ve benzeri vardır bu starda işlemci var ve bununla igili gezmediğim site kalmadı lütfen insanlara bilgileri konusunda yok uydurmaa falan yapmayalım biz bu işe başladık ve bitirmeyi düşünüyoruz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gibi sitelere bakın muhakkak bulacaksınız
sen alt tarafı bir 2.0 mgapiksel foroğraf makinesinde bile 64 mb ram var
işlemci işletim sistemli cihazlada olur demişssin bu telin bu işlemlerii nasıl yapıyor allah aşkına tamam mdem işlemci yok ekran bilgileri dokunmatik arayüz algılama sen gidipte bunda işletim ne arar diyosun
rama gelelim bu telde 300 mhz hızında arm11 işlemci var bu işlemciden tamperformans için 128 ram gerekir ama 64 mb ssd platformunun içinde bulunan parçacıklardan bir adet var .java bilirsin ki göz alıcı renkleri ve benzeri vardır bu starda işlemci var ve bununla igili gezmediğim site kalmadı lütfen insanlara bilgileri konusunda yok uydurmaa falan yapmayalım biz bu işe başladık ve bitirmeyi düşünüyoruz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gibi sitelere bakın muhakkak bulacaksınız
benim turkcell bayınde calısan arkadaşlarım var ve kendim bilgisayar için yazılım mühendisliğiyle ugrasıyorum telefon işlerini az çok anlarım en azından kendım firmware yapıp telefon sistemini değiştirebiliyorum..
ve androidin bir stara yüklenmesi imkansız ben bunu zaten ilk aldıgımdan beri araştırıyorum ben servise gidip bunu ordaki insanlarla yüz yüze bile konustum herkes söylüyorum samsungun çekirdeğindeki koruma programları sadece belli başlı şeylere izin veriyor ve bunları atlatıp yüklesek bile androidin aynı bilgisayardaki gibi göre vyöneticisine sahip olup birkaç işlemi aynı anda yaptıgı için javadada bu bir şekirdeğin bölünüm şekillendirilemesinden dolayı ANDROİD denen şeyin ve symbianın java samsung starlara uyarlanmasının teknik olarak imkansız olduguna eminiz dediler bu yüzden bende eminim.. hadi kolay gelsin
## konu güncellendi..
http://www.maxicep.com/samsung/gene...uvar-kagidi-bilgiler-15-06-2010-a-322495.html
Diyelimki 64mb ram 300mhz işlemci var.Adamlar neden java koysunlarki telefona.Java bir telefon için 64mb ram 300hmz işlemci çok gereksiz.Boşuna koymuş olurlar yani koysalar bile bi işe yaramaz.Çünkü java çok ağır bi sistem değil öyle 300mhz işlemci 64mb ram gerektiricek.
Arayışlarımız sürüyor . Android geliştiricilerinden cevap bekliyoruz .
eğer dikkatinizi çekerse yeni çıkan samsung starlarda android yüklü geliyor ve içlerinde bazıları arm 11 işlemciyi kullanıyor.
işte siz burda bunu söylüyorsunuz ama java ekran özellikleri bakımından önde bir sistem
ve arm 11 işlemcide ekran portuna ayırılmış bellek 1 kb idir bu yüzden star java ile geldi
bizim amacımız androidi bir şekilde yüklemek ve sadece teorik olarak imkansız ama gerçekte imkansız değil .
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar biz emre ile bu işleri araştırırken fazla bir kaynağa bakamıyoruz acaba bize yardımcı olursanız araştırma konusunda bu iş en kısa zamanda neticelenebilir
not:hisse alırsak yüzde 5 lik bi kısmı sizin olabilir
5800 boşver sen iphone u kullanBen baya bir derinlemesine araştırdım ama 5800 için , android teknik olarak mümkün (star hakkında hiç bir bilgim yok) eğer bulursam muhtemelen benzer bir yöntemdir sizlerle paylaşırım aynı zamanda ipod touch umda var onu android yapmanın yolu varmış hatta çok kolaymış dosyalarını indiriyorum eğer doğruysa 1-2 saat sonra ipod touch android olucakgerçi iphone os den kopabilirmiyim bilmiyorum hala ama görücez bakalım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?