Samsung Star Wi-Fi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung Star Wi-Fi
Biliyorum birçok konu geçti üstünden ben şimdi wifi telefonuma burdaki sürümü atabilirmiyim atarsam +ları ne olur
 

otto03

Üye
hiç bi fikrim yok en güzeli orjinali
 

SAINT1

Üye
Katılıyorum.Orjinalden şaşma.
 
    Konu Sahibi
Çok şekil olur aslında iphone menülü samsung ama neyse
 

'MhMmD'

Üye
orjinalden sasmıcannn puahahha
 

error94

Üye
ben maxicepten palm menülü indirdim telefon 5233W ydi 5230W oluyo eksi yanı bu + yanı ise dokunmatik 5230W de biraz hassaslaşıyo menü falan değişiyo o güzel bide telefon garanti dışı kalıyo sen bilirsin ama en iisi orjinali
 

cellatm

Üye
Biliyorum birçok konu geçti üstünden ben şimdi wifi telefonuma burdaki sürümü atabilirmiyim atarsam +ları ne olur


eksileri hakkında en büyük olay

TÜRKÇE DİL DESTEĞİ YOK O FİRMWARE DE
 
hayır benimki de yukarıdaki arkadaşın dediği gibi olmuştu ama telefon türkçeydi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...