samsung sizce nokıa yı devirebilirmi?

Emir

Üye
    Konu Sahibi
samsung sizce nokıa yı devirebilirmi?
Arkadaşalar bildigimiz gibi samsung son sürat cep telefonu üretiyor ve ürettikçe bi eski modelini ucuza veriyor nokıa ise yavaş yavaş yeni çıkan teknolojilere uyumlu kaliteli güzel bi telefon üretiyor ama uzun sürüyor samsung hiç beklemiyorr hep üretiyor sizce bu samsung nokıa yı alt edip iflasa sürükleye bilirmi ben telefon teknolojisi heptakip ederim ne zaman samsun un resmi sitesine girsem 1.) 3g li dokunmatik bi yeni model telefon görüyorum ama nokıa ise herhangi bi kıpırdama göremiyorum bu gidiş sizce nokıyayı bataga sürüklermi?
 

Nadir

Emekli Yönetici
bence sürüklemez Nokia yeni ürünleri her zaman üretecektir..
 
bence samsung böyle giderse nokia yı devirir artık dikkat edersek insanların elinde nokia dan daha çok samsung war çünkü samsung yeterli özelliklerdeki telefonu en uygun fiyattan sunuyor nokia ise marka olmanın sefasını yaşıyor ve orta sınıf ekonomik gelirliler için ürettiği telefonlar genelde samsunglardan daha kötü oluyor
 

bora_16

Üye
bence samsung geçemez nokia yı nokia gibi kullanımı kolay değil ve nokianın kalitesinde değil...
 
para herşeyin kullanımını öğretir insana kardeşim sen rahat ol
 
samsung deviremez de apple kullanıcısı cok artmıs durumda onu bırakın nokianın eylüldeki karını da gecmiş durumda
 

Berlin Boleyn

bi reklem vardı küçük çocuk okuldan gelir ve annesine çok çalışmm lazım anneeçooookkk diyordu

samsung içinde aynı...
 

Emir

Üye
    Konu Sahibi
evt ama appel nokıa ı geçemez onu aklından bile geçirmee ama samsungla arasındaki kıyası yarış ın sonu 2010 2011 de belli olur kimin ayakta kalacagı
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Nokia devrilmez kolay kolay
 

eQooo

Üye
ummadık taş baş yarar...belli olmaz..
 
samsung dünkü çocuk nokia isie yılarıhn yaşlı kurdu.. asla geçemez nokiayı. ayrıca nokia kulanmak bir zevktir ama samsungda ben o zevki hiç alamadım .sadece nokia rakip apple var bence ama onlarda hiç üstüne koymuyor gib sadece görinti yani en küçük şeyler bile ituneste parayla satılıyor. nokia tekl rakip appledir oda geçemez ya neyse...
 

BktsBcr

Üye
Nokia nın batacağını sanmıyorum çünkü o bir dev!
 
Samsung garanti hizmeti + kamera lenslerini değiştirirse nokiyayı yakalayacağını umuyorum.
 

Emir

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar benim fikrimce nokıa asla ama asla devrilmez yıllarını telefon üreterek geçiren bi marka ve dünyaya kendinin ne kadar kaliteli ne kadar kolay kullanımlı oldugunu kanıtlamış bi telefon ve symbian işletim sistemi ile gönlümüzün kralı olmuş bi telefon
 

merty24

Üye
bence de nokia kolay kolay devrilmez
 

DIMACAN

Üye
arkadaslar bu sorunun cevabi cok basit nokia telefonlari dunya piyasasinin yarisini elinde bulunduruyor bunu gecmek biraz zor gibi geliyor hemde akilli telefonlarda bir numara nokia bunu unutmayin.
 
bence nokia nın ürünleri kullanıcıya daha güvenilir geliyo bir nokia telefonu eline aldığında insana güven veriyo samsung sanki her an dağılacak gibi bence nokia devrilmez ben şahsen samsung star wifi düşünürken nokia 5800 aldım